Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών σας!

Μπορείτε να αποστέλλετε καθημερινά προϊόντα προς επισκευή στην τεχνική υπηρεσία της multisystems. Όλα τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως απο Δελτίο Αποστολής με την ένδειξη "ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ" στον σκοπό διακίνησης. Τα δελτία αποστολής πρέπει να εκδίδονται στα παρακάτω στοιχεία :
Επωνυμία : ACR ELECTRONICS ΕΠΕ
Επάγγελμα : Συστήματα Πληροφορικής
Διεύθυνση : Θηβών 339 , 122 44, Αιγάλεω (Έναντι γηπέδου Αιγάλεω)
Α.Φ.Μ. : 998370277
ΔΟΥ : Αιγάλεω
ΤΗΛ.: 211.800.9.800
FAX.: 211.800.9.801
Υπ'Όψιν : Τεχνικής υπηρεσίας
Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας, καλό θα ήταν να προηγηθεί τηλεφωνική επαφή με την τεχνική υπηρεσία προκειμένου να διαπιστωθεί η φύση της βλάβης και η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών αν και εφόσον κριθεί απαραίτητο συμπληρώνοντας την σχετική Αίτηση τεχνικής υποστήριξης - Εντολή εργασίας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Όλες οι ταμειακές μηχανές, Φορολογικοί μηχανισμοί και φορολογικά ηλεκτρονικά στοιχεία γενικότερα, πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως απο το σχετικό Βιβλίο Συντήρησης και Επισκευών (Β.Σ.Ε.) Το Β.Σ.Ε. αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της συσκευής και οποιαδήποτε διακίνηση χωρίς το βιβλίο είναι παράνομη. Σε περίπτωση απώλειας του Β.Σ.Ε. επικοινωνήστε με την γραμματεία του service προκειμένου να σας ενημερώσουν για την διαδικασία αντικατάστασης του με καινούριο.
Φορολογικές συσκευές που δεν συνοδεύονται απο το Βιβλίο Συντήρησης και Επισκευών δεν θα γίνονται δεκτές απο την τεχνική υπηρεσία και θα αποστέλλονται με χρέωση παραλήπτη στην διεύθυνση αποστολέα.
Τρόποι αποστολής στην τεχνική υπηρεσία :
Ελάχιστη χρέωση
Για την εισαγωγή συσκευής στο Service υπάρχει ελάχιστη χρέωση για την ενασχόληση του εργαστηρίου με την προς επισκευή/έλεγχο συσκευή € 35,00 + Φπα (24%) ανεξάρτητα απο το αν η συσκευή σας θα επισκευαστεί. Απο την στιγμή που η συσκευή παραληφθεί απο την τεχνική υπηρεσία εντός μίας ημέρας αρμόδιος τεχνικός θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για το κόστος των εργασιών και των απαιτούμενων ανταλλακτικών προκειμένου να προχωρήσει στην διαδικασία της επισκευής. Η παραπάνω χρέωση αποτελεί την ελάχιστη αποζημίωση της τεχνικής υπηρεσίας προκειμένου να ενημερωθεί ο πελάτης για την κατάσταση της καθώς και το κόστος της επισκευής. Ουδεμία συσκευή εξέρχεται/παραλαμβάνεται απο την τεχνική υπηρεσία ανεξόφλητη ή μερικώς εξοφλημένη.
Η τεχνική υπηρεσία δεν παραλαμβάνει :
Γενικοί όροι πώλησης, εγγυήσης & υποστήριξης